Gå til innhold

NAF forsikring

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

Då tegnet eg delkasko forsikring hos NAF. Har siden eg fekk lappen i 2004 vert kunde hos Gjensidige - men var på tide å skifte nå!

Tidlegere hos gjensidige:

Årleg kjørelengde: 8 000

Delkasko

Ingen brukere under 24

Bmw E34 525ia Touring 1993 model

70 % Bonus 2 året

Pris: 4150 kr.

NAF

Medlem skap med veihjelp: 980 kr

Delkasko

Årleg kjørelengde 12 000

Ingen brukere under 24

Pris: 3070.

Totalt: 4050 kr. :applause:

Så, NAF medlemskap med fleire fordeler enn ulemper, samt lengre årleg kjørelengde var billigere enn å fortsette å vere kunde hos Gjensidige [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en liten sjekk på forsikring, har 2 biler,reise og innbo

Nemi 10364,-

Lokal sparebank 12011,-

Storebrand 13659,-

Tryg 15169,-

Naf 12145,-(så kommer medlemskap til med en tusing?)

Gjensidige 12600

Verdt å sjekke rundt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt skade hos NAF/Unison? Lurer litt på hvordan det fungerer for folk.

Jobber selv i If, så kjenner litt til statistikken kan man si, men kjekt å høre fra folk om hvordan skade fungerer. :)

Vilken statistikk?

Fikk pris hos Gjensidige i dag på 12600, de prøvde seg med drittprat om Nemi, er ett lite selskap, greit med ett stor erfarernt hvis det skjer noe osv.Problemet er at man aldri vet hvordan de oppfører seg før man står rett oppi skaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt skade hos NAF/Unison? Lurer litt på hvordan det fungerer for folk.

Jobber selv i If, så kjenner litt til statistikken kan man si, men kjekt å høre fra folk om hvordan skade fungerer. :)

Haha, kanskje deg jeg prata med når jeg skulle ha meg forsikring i vår da :roll:

Var en kar som var tydlig bmw interessert jeg prata med, og det ble så smått diskutert e36 :)

Han ble forøvrig sjokka når det kom til prisen jeg fikk, fordi den var absolutt grei :P Mye lavere enn de andre selskapa.

Husker ikke sånn i farten hva jeg betaler nå, da jeg nettopp gikk opp i bonus, men det ligger på 6-tallet et sted. NAF tilbyr 8k + medlemskap.

Til sammenligning så var det laveste med gjensidige 12k (mener jeg å huske) OM jeg oppretta masse andre forsikringer der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...