thorbis Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 har en 320 jeg ikke helt vet om jeg skal ha eller ikke så legger ut en annonse for og se om det er noe interresse for den. bilen har gått 306000km men merkes ikke stort av det. nylig eu godkjent med 3 mangler bare. dette er rettet og bilen er godkjent nå og brukes til hverdags av meg. har fått endel nye deler samt lakkert litt da den var skada i fronten når jeg kjøpte den. minuset med bilen er at den har to små rusthull, ett i kanalen ved jekkfeste og ett rundt tauekroken bak. kammen er også litt slitt så tikker litt, men ikke mer enn det en vanlig m20 skal gjøre. er slitt skinnratt på den, men får med et momo ratt(skinn). motorn bruker hverken olje eller vann. går godt. har masse kvitteringer på ting som er gjort med bilen oppigjennom åra. følger også med ett sett 60/40 senk til da de som sitter på nå kanskje ikke er helt egna for vinterbruk. vurderes solgt for 40k MED 9x16 et 14 org oz futura hjul. (kan gå billigere uten felga.) gratis omreg, og årsavgift betalt. bilder: pm eller ring 99118271 mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 selge felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 selge felger? nei, blir de ikke solgt med bilen, beholder jeg de. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 pris uten felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick92 Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 bytte i strøken 520 24v 1993 mod? kun gått 125 000! bilen blir lakkert i midten av oktober, blir lakkert pga var slitt i lakk. nettopp eugodkjent. komplett skinn intr. Send pm for mer info! eller sms 90776938 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 bud er på 45. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 noen nye bilder etter polering osv. budet ligger på 45 nå, men om noen byr over og kan hente raskt så går den, da budgiver ikke kunne hente før kommende helg. sjekk link! viewtopic.php?f=6&t=201883 mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå