Skjervik Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hei. Jeg klarte å få med meg ett lyktesett med grill fra en bil som ikke passsa med min (Hipphurra) Så da legger jeg det ut for salg istedet. Faceliftlykter og grill til e30. Ønsker bud, Og at vedkomne henter de selv. Holder til ganske nære Drammen og er i Drammen hver kveld/natt. Kan ikke se noe synlig skade på disse utenom at plastikken på grillen er noe falmet. Men det er easyfix!
FineMeg Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Hva er forskjelle på facelift lykter og preface lykter egentli? passer de overens?
FineMeg Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 innfestningene ser jo helt lik ut,vis noen vet om de passer på e30 preface så er jeg veldig intresert i å kjøpe de,men de må sendes da jeg bor i nord-norge,betaler selfølgelig for frakt og
Skjervik Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Kan alltids sende de. Men det må da gå via forskuddsbetaling. Hakke snøring på hva Facelift egentlig er, Jeg hadde egentlig tenkt å kappe og styre og bruke disse på E34`n min Men så tenkte jeg at noen sikkert ville gi en lita slant for dem.
FineMeg Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Må først sjekke om de passer overens,vis de gjør det så kan vi bli enig om en pris,men av erfaring så liker jeg ikke og handle på forskuddsbetaling,foretrekker postoppkrav eller at man betaler samme dag som pakken sendes med bekreftelse av posten,har blitt lurt flere ganger før
Skjervik Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Skjønner deg på den. Eneste problemet mitt er at jeg ikke eier en eneste krone
FineMeg Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Vi ser på det når jeg vet om de passer Vi blir nok enig vettu
raynik Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 passer overens på E30 ja..... innfesting er samme
Skjervik Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Hei! Fortsatt til salgs! Kom med bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå