Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg klarte å få med meg ett lyktesett med grill fra en bil som ikke passsa med min (Hipphurra) Så da legger jeg det ut for salg istedet. Faceliftlykter og grill til e30.

Ønsker bud, Og at vedkomne henter de selv. Holder til ganske nære Drammen og er i Drammen hver kveld/natt.

Kan ikke se noe synlig skade på disse utenom at plastikken på grillen er noe falmet. Men det er easyfix!

baswdyge9ctnpqymbito.jpg

fz7lzurraw755chao48m.jpg

pe1yq0w48vl78wog39w3.jpg

mt9euvy6zo7p39q688wf.jpg

nt39sj9n53mnoslk1nl8.jpg

Skrevet

innfestningene ser jo helt lik ut,vis noen vet om de passer på e30 preface så er jeg veldig intresert i å kjøpe de,men de må sendes da jeg bor i nord-norge,betaler selfølgelig for frakt og :)

Skrevet

Kan alltids sende de. Men det må da gå via forskuddsbetaling. Hakke snøring på hva Facelift egentlig er, Jeg hadde egentlig tenkt å kappe og styre og bruke disse på E34`n min :P Men så tenkte jeg at noen sikkert ville gi en lita slant for dem. :wink:

Skrevet

Må først sjekke om de passer overens,vis de gjør det så kan vi bli enig om en pris,men av erfaring så liker jeg ikke og handle på forskuddsbetaling,foretrekker postoppkrav eller at man betaler samme dag som pakken sendes med bekreftelse av posten,har blitt lurt flere ganger før :(

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...