Eirik nils Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Kjøpt pulver lakkerte RondellMå jo ha blanke kant ,,nogen timar etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 De var stilige, men personlig foretrekker jeg rondell felgene med originalfarge Men de var kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Senk er på gang har Boge senkedempere å fjører har også stød demper tårnet boge som er orginalt på noen orginalt senket biler Men mangler topplagrene til disse?? Er det noen som vet hva som passer når toppen av demperen er 12 mm med 19 mm mutterog 14 mm hull til lager,høyden på lageret der det er 14 mm er 37 mm?? Finner ikke helt ut av hva jeg skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Hvordan gjorde du det når du polerte kanten for å unngå å komme borti senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 eg har m5 bakfanger å sideskjørt om du skal ha de på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 De var stilige, men personlig foretrekker jeg rondell felgene med originalfarge Men de var kule Heheh ja men disse var pulver lakkert helt sorte å med 235/45-17ZR GOODYEAR EAGLE F1 så kan ein ikke klage når di ikke kosta mer en 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Kjøpt pulver lakkerte RondellMå jo ha blanke kant ,,nogen timar etterpå Foran har jeg BMW sine 4 stempels calippere som skivene er 324mm i diameter og 30mm tykke og har satt på mye mer forx sperr diff fra e32 fremme kommer det Boge sine senkedempere og fjærbein og selfølg di fjærene som hører til på orginalt senket bmw++++++++mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 De var stilige, men personlig foretrekker jeg rondell felgene med originalfarge Men de var kule Heheh ja men disse var pulver lakkert helt sorte å med 235/45-17ZR GOODYEAR EAGLE F1 så kan ein ikke klage når di ikke kosta mer en 2500kr nei då kan du ikke klage, da hadde jeg å slått til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hvordan gjorde du det når du polerte kanten for å unngå å komme borti senter? Hei Vet ikke om jeg burde si det ,,heheh du ser pulverlakk er ganske mye tykkere en vanlig billakk og ikke minst hardere,men jodå med en svass kniv med bil jekket opp bak og bukker under på begge sider av hjulopphenget bak ja så va det bare å sette bilen i drive å inn med kniven ,så 40 korning på sandpapiret.Det som er pulverlakkert er som regel ganske grovt sandblåst først,så 80 korning å 120 å 240 å 320 å 400 å 500 å 800 vannsliping å 1200 vannsliping å sist men ikke minst Autosol å liten hard pute på poleringsmaskinen. Så var det bare å kjøre til nærmeste dekkbutikk å få di avbalansert omigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå