BeamerSuzie Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Trenger litt hjelp her.... Hvor finner jeg sentrallåsboksen / styreenheten til sentrallåsen på en 1991 E30? Alt har låst seg....bokstavelig talt! Får kun til å låse opp førerdøren manuelt med nøkkelen. De andre låsene funker ikke... inkludert låsen på bensinlokket så jeg får ikke tanka bilen! Noen som har opplevd det samme eller ? Skulle ha visst hvordan jeg kan få dette til å funke, og om det eventuelt går å koble "av" sentrallåsen og alt slik at jeg eventuelt kan låse bilen manuelt og ikke minst får fyllt bensin på bilen!! All hjelp tas imot med stooooor takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Sentrallåsreleet ligger hvertfall bak "høyttalerdekslet" til venstre for føttene dine når du setter deg inn på førersiden (sparkpanel heter det kanskje). Ligger under et plastdeksel inni der et sted, ned mot kanalen. Du ser det plastdekslet når du demonterer spakpanelet. Sentrallåsreleet er hvertfall en mulig årsak til problemene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Det kan være et problem når det regner mye. Hovedenheten (reléet) til sentrallåsen fylles opp med vann og slutter å fungere. Det kan også være samme problem som jeg hadde, at en eller flere av ledningene har irret av. Demonter panelet og rør litt på ledningene nedi der, så kan bilen plutselig låse seg opp Og ta ut hovedenheten når du først er nedi der. Min tappet seg for strøm, da den sto og låste seg opp og igjen en hel natt grunnet avirrede ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeamerSuzie Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Jeg tok ned det dekselet som kommer over føttene mine når jeg setter meg inn, og der kom det frem en svart avlang boks innimellom ledningene... låsene reagerte i allefall med lyd når jeg rørte på ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå