sufii Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 500 inkl frakt så tar j den. Er det depo?
Bontveit Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 500 inkl frakt så tar j den. Er det depo? Den ser ut slik du ser på bilde. Tror det er Depo. Kjøpte den i vår. -Den er nesten helt ny. 500kr pluss frakt. Kan sende i oppkrav,eller du kan forskuddsbetale. -det er opp til deg. Om du eller noen andre er interessert,kan jeg sende på dagen. -Første mann til mølla. Kan levere med ett ekstra sett med ringer,fra den andre lykten som ble knust.
sufii Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Et ekstra sett med ringer? Er det ikke 5 lys dioder i hver ring på disse lyktene? Eller?
Bontveit Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 depo lyktene skal ha dioder ja.... Det er ikke 5 dioder. Det er ring som gir blått lys. 2 dioder oppe. Kan bytte ut ringene på den lykten du har,med de ekstra ringene jeg sender med. -Det ser mye bedre ut. Det er nok Depo lykter, men kanskje de leverer de med forskjellige ringer..? Ringene mine gir blå tonet lys. (Mye penerer enn 5 hvite lys prikker....) Skal se om jeg ikke kan sette strøm på å ta bilder.
sufii Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Send meg bilde av lyktene mens de er koblet til strøm, dersom det gir et fint lys og ikke "juletre" lys, så er jeg veldig interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå