Bjornizz Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Hei, har vurdert å kjøpe denne pakken som passer rett inn i orginale høytallerfester. Koster ca. 1250kr for høytallere i framdørene, i hatthylla og diskanter til framdøra. Noen som har erfaring fra denne og vet om det blir mye bedre lyd enn det er orginalt? Har nå det dårligste orginalanlegget til BMW så er på tide med et bytte! Kom også med andre forslag dersom dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Jeg byttet foran, forskjellen ble ikke så stor som jeg hadde håpet. Det er derfor på vei en forsterker nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Er ikkje akkurat bra lyd av originalanlegget til e39. Lyden ifra spiller er dårlig. Effekten ifra spiller er dårlig. So det skjer ikkje mirakler med berre å bytte høgtalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 blir sjelden bedre enn kilden nei. Men for min del er det uaktuelt med annen spiller. Så for min del ble det nytt frontsett + tha 555 pnp fra blaupunkt. (+ specdock og dice) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Vanligvis så er det samme hva man velger av merker, men hadde styrt unna Hertz. Fikk vondt i øra av diskanten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå