ToreKoks Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 19" Felger,brukt på E46 stasjonsvogn! Usikker på hva disse heter men tror det er GS-felger! Selges med /uten dekk.Foran er det gode dekk og bak må de skiftes! Har hatt disse på E46 stasjonsvogn med 30mm senkesett! Ene bakfelgen har en liten bulk/ripe,vises på bildet! Ellers er felgene i god stand! Selges høystbydende!
ToreKoks Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Pris = Bud! Holder til i Kristiansund..
Petter`n Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Tror det er Darwin Racing felger, har de selv
ToreKoks Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 smoha skrev: Passer disse E39? Kan ikke skjønne annet
spruddel Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Kan ikke skjønne at disse passer E39 når det er annerledes HUB-center. 72,9mm og 74,1 eller noe sånt. Husker ikke eksakt størrelse, men E39 har annerledes fra alt annet omtrent Og innpresset er nok annerledes også. Kanskje det går med noe spacere/adaptere, men går ikke rett på hvertfall.. Lykke til med salg, fine felger
ToreKoks Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 spruddel skrev: Kan ikke skjønne at disse passer E39 når det er annerledes HUB-center. 72,9mm og 74,1 eller noe sånt. Husker ikke eksakt størrelse, men E39 har annerledes fra alt annet omtrent Og innpresset er nok annerledes også. Kanskje det går med noe spacere/adaptere, men går ikke rett på hvertfall.. Lykke til med salg, fine felger Kan godt hende det stemmer! Ser ikke for meg att de ikke skal få "plass" på E39 Til sammenligning har jeg 19" BBS CH-felger på min E46 som ikke "passer" i utgangspunktet,men med spacere så går det greit,stikker litt utom men pytt pytt
ToreKoks Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Fremdeles til salgs..Var en som sendte meg pm men hørte ikke mere
sindre_savage Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Trengs det noe valsing av hjulbuer eller spacere for at de skal passe? vis ikke byr jeg 5000 inkl. frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå