ghm Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Har 10-høyttaler oppsett i bilen min, ikke HK, men Hifi-pakken. Har byttet ut høytalerene fremme med Focal 130vb, altså midbassen og diskanten. Har koblet dette opp med delefilteret som fulgte med, hvor ledningen som gikk til den gamle midbassen går inn på delefilteret, og så ledning videre fra delefilter til diskant og midbass. (ikke sikker på om dette er riktig oppsett). Jeg får ikke noe særlig lyd ut fremme, eneste jeg får av lyd er fra stock-mellomtone høyttaleren. Etter å ha søkt litt på nettet så kan det virke som at det allerede er innebygget delefilter fra før av? Vil det da si at jeg kan koble ledningen til midbass rett inn på den nye midbassen, og så ledningen som gikk til den gamle diskanten, direkte inn på den nye diskanten, og dermed ta bort delefilteret som fulgte med Focal høyttalerene? Er litt usikker på dette, så hvis noen kan komme med et godt innspill/tips så hadde det vært veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Eg ville heller ha tatt ut høgtalersignalet før det innebygde filteret og brukt delefilteret til dei nye høgtalerene dine. Delefilteret der er jo beregna til dei nye høgtalerene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghm Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Vet du hvor dette innebygde delefilteret sitter? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Eg veit dessverre ikkje kor det innebygde filteret ligger. Får håpe at andre kan svare på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå