Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Legger ut min nyinnkjøpte veteranvogn for salg siden jeg har problemer med bilen. Alt som trengs å gjøres med denne er å få tak i ett skiltlys og fikse jordinga til lysa. Lysene funker men tar helt av når man prøver blinklysa. Men her er det nok bare jordinga! :) Denne er bygd for Festivaler og er veldig fin med plass til mange høytallere. Medfølger CDspiller og forsterker og masse kabler. Er kjøleskap og komfyr der atpåtil samt en søt liten varmeovn. Er skilter på denne og den kan kjøres på vanlig Bsertifikat siden den veier så lite. Veldig nye dekk! Er nyopppusset også ifølge forrige eier. Er grå og hvit innvendig med puter som matcher gardinene. Totalt 3 sengeplassere men hvis du slår ut bakerst kan du få 4 om jeg ikke tar feil. Medfølger en haug med engangsbestikk og tallerker. Må sees! Flere bilder kan sendes ved etterspørsel. Pris kan diskuteres ved rask avgjørelse! Står i sentrum av sande.

6000,-

n6uuczedq8ar8tc3tl24.jpg

xxy38snmrcxtmy1ug93k.jpg

Skrevet

Sandde i Vestfold ja. Ca. 15-20 minutter sør for Drammen. Kan alltids møte en plass mot litt ekstra. Legger ut interiørbilder i morgen så dere kan se det ;)

Skrevet

Ja, Da har jeg tatt noen bilder. Er ikk så kjmpefint der for øyeblikket pga en del smått med støv osv og litt slikt. Men blir støvsugd og rengjort innvendig idag. Blir også brukt som lager til diverse så er noget rot der (Yesda)

Men slik er den inni. Bakerst er det Mange høytallerplasser! Her kan du også slå ut så du har en 4manns seng :)

xgcpzy3wc92jaf1uo69d.jpg

n0mm9c808oxny4r5us6m.jpg

u8yk7m6sz4wydgpow2cp.jpg

jay1fa6vqitldx39j3o6.jpg

l9ykbvpjdt312ivisx0w.jpg

5m7p8x7swd676sat8oe6.jpg

fqtm6bca8xu3c9jhvhoi.jpg

jkg2degzaxn0odu3dcu9.jpg

6fk4v80wzy5d2pckok8h.jpg

fbxjp5ienec7cmc9dpjn.jpg

hdljge6zzfj5ecwvm09a.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...