LarsBMW Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Selger min E30 335i. Motor og gir kommer fra E34 535i. Forstilling, bakstilling, drivverk og eksos er fra E30 325i. Harde racing foringer i delrin fra Millway motorsport i travers og bærearmer foran og bak. Ettermontert stabstag bak. Gule koni foran og bak, justerbar hardhet foran. 60/60mm senkefjærer. Bora og slissa skiver foran og bak. Black diamond foran, EBC turbogroove bak. Klosser foran og bak er ferodo ds-2500. Batteriet er flyttet bak, i reservehjulsbrønnen. Innvendig bekledning til bagasjerom følger med. Innvendig er det montert orginale sportsstoler og dypt racing ratt fra sabelt i semska skinn. Pynt på pedaler som du ser på bildene. Bilen mangler montert taktrekk, men helt nytt taktrekk og bøyler fra BMW følger med, hanskerom mangler og girstang muffe mangler, som du også ser på bildene. Utvendig har bilen avtagbart glassfiberpanser uten emblem, festet med hurtiglåser. M-tech 2 fanger foran, bak følger med. Fangere fra GS. 17" felger med 215/40R17 dekk. Nye dekk bak og masse mønster igjen foran. Følger med 14" vinterhjul på orginale BMW felger hvis ønskelig. Helt ny orginal BMW frontrute, pakning og låselist er montert. Girkassen har en lekkasje i simringen utgående. Oljetrkkslampa lyser, men motor har oljetrykk så sensor er nok defekt. Frostvæske lekkaskje fra varmeapparat. Jeg tror det kommer fra vannkrana. Blinklysene foran må festes skikkelig og kobles. Bilen er stiv, sportslig og går veldig godt! Jeg har eid denne bilen i over fem år og gjort masse med den og hatt mye morro! Selges da jeg har kjøpt amcar og det får holde med en kosebil. Bilen er orginalt en 318i med M10 motor. Den er ikke vist/godkjent med 3,5 liter og senk. Det er skilter på bilen, men den skulle vært på eu kontroll. Ønsker 30.000,- for bilen! Ring for mer info eller visning av bilen på 99445292. Mvh, Lars Vegard Berg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Da er det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 takluke? mtec2 fangerene i orginal plast eller glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Er ikke luke. Glassfiber fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg