Gå til innhold

Solgt!! 1987 E30 335i

LarsBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min E30 335i. Motor og gir kommer fra E34 535i. Forstilling, bakstilling, drivverk og eksos er fra E30 325i.

Harde racing foringer i delrin fra Millway motorsport i travers og bærearmer foran og bak. Ettermontert stabstag bak. Gule koni foran og bak, justerbar hardhet foran. 60/60mm senkefjærer.

Bora og slissa skiver foran og bak. Black diamond foran, EBC turbogroove bak. Klosser foran og bak er ferodo ds-2500.

Batteriet er flyttet bak, i reservehjulsbrønnen. Innvendig bekledning til bagasjerom følger med.

Innvendig er det montert orginale sportsstoler og dypt racing ratt fra sabelt i semska skinn.

Pynt på pedaler som du ser på bildene. Bilen mangler montert taktrekk, men helt nytt taktrekk og bøyler fra BMW følger med, hanskerom mangler og girstang muffe mangler, som du også ser på bildene.

Utvendig har bilen avtagbart glassfiberpanser uten emblem, festet med hurtiglåser.

M-tech 2 fanger foran, bak følger med. Fangere fra GS.

17" felger med 215/40R17 dekk. Nye dekk bak og masse mønster igjen foran.

Følger med 14" vinterhjul på orginale BMW felger hvis ønskelig.

Helt ny orginal BMW frontrute, pakning og låselist er montert.

Girkassen har en lekkasje i simringen utgående. Oljetrkkslampa lyser, men motor har oljetrykk så sensor er nok defekt. Frostvæske lekkaskje fra varmeapparat. Jeg tror det kommer fra vannkrana. Blinklysene foran må festes skikkelig og kobles.

Bilen er stiv, sportslig og går veldig godt!

Jeg har eid denne bilen i over fem år og gjort masse med den og hatt mye morro! Selges da jeg har kjøpt amcar og det får holde med en kosebil.

Bilen er orginalt en 318i med M10 motor. Den er ikke vist/godkjent med 3,5 liter og senk. Det er skilter på bilen, men den skulle vært på eu kontroll.

Ønsker 30.000,- for bilen!

Ring for mer info eller visning av bilen på 99445292.

Mvh,

Lars Vegard Berg

k56yb0eulri7dmjlt38f.jpg

wzqkq9dfteq386rm8m5y.jpg

exciakaa98jfi3aksay8.jpg

pvfi9lkbwd730l1tapxx.jpg

hc1d50jj1tntpmq8zrzz.jpg

qbppd0d1dl6o7j5nawj0.jpg

d9fp7gy0ihkxeh2jj5f4.jpg

f9qkgxxhxqp57e8l42tr.jpg

ybk17ho6wof30u82owxt.jpg

5do69ii0ncbwvie2jdtb.jpg