520Msport Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Kunne tenkt meg å hatt muligheten til å lese av feilkoder på min E39 2002 520i. Viktigst er feilkodeavlesningen men andre funksjoner kunne også vært greit. Handler gjerne på Ebay..... Er jo litt surt å betale BMW forhandleren 800 hvis man får en feilmelding... Så noen gode tips?
mudbug Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Kunne tenkt meg å hatt muligheten til å lese av feilkoder på min E39 2002 520i. Viktigst er feilkodeavlesningen men andre funksjoner kunne også vært greit. Handler gjerne på Ebay..... Er jo litt surt å betale BMW forhandleren 800 hvis man får en feilmelding...Så noen gode tips? Her er noe for deg både diagnose og koding http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-USB- ... 4cf9b474d8
520Msport Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Kunne tenkt meg å hatt muligheten til å lese av feilkoder på min E39 2002 520i. Viktigst er feilkodeavlesningen men andre funksjoner kunne også vært greit. Handler gjerne på Ebay..... Er jo litt surt å betale BMW forhandleren 800 hvis man får en feilmelding...Så noen gode tips? Her er noe for deg både diagnose og koding http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-USB- ... 4cf9b474d8 Takker Den så jo veldig kurant ut. Har du den selv?
mudbug Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Nei!. men en bruker LN-TAL som har oppdatert software på bilen 2006 E60. viewtopic.php?p=2103633#p2103633
Tore Kn Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Her er et annet alternativ dersom du har Garmin GPS med blåtann: http://www.ebay.com/itm/GARMIN-ECOROUTE ... 523wt_1037
520Msport Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Her er et annet alternativ dersom du har Garmin GPS med blåtann:http://www.ebay.com/itm/GARMIN-ECOROUTE ... 523wt_1037 Har dessverre ikke gps.
520Msport Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Det er ikke mulig å ødelegge noe med et slikt diagnoseverktøy? Leste noe om strømproblemer en plass....
mudbug Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Det er ikke mulig å ødelegge noe med et slikt diagnoseverktøy? Leste noe om strømproblemer en plass.... Det er ikke problem med diagnose når det gjelder strøm, men du må ha konstant strømforsyning når du koder ecu. Noen av ECU er veldig sensitiv med strøm, så du kan skade ecu hvis du har for lite strøm mens du flasher ecu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå