Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nåken her som er intresert i og øvehale ein org m5 diff?

Har ein diff til e39 m5 som er delvis defekt. Bilen var kjørbar men det var dunkelyder i diffen under kjøring. Diffen er tett og ingen lekasjer. Har no opnet opp diffen og funnet knekt tann.

Må skifte innmat i diffhuset, selges billig.

Ny pris er ca 30 000kr. Så det lønner seg og øvehale diff.

Skrevet

quaife differential er til og annbefale, merker at det skal meir til for og få hjulspinn under akslerasjoner. Lettere og akslerere ut fra svinger og kryss uten at rumpa på bilen legger seg ut ved litt gasspådrag.

Skrevet

Quaife ATB differensial

Quaife Engineering har produsert girkasser og andre drivverksrelaterte deler til motorsport i over 40 år. De har samarbeidet med mange bilfabrikanter og motorsportteam opp igjennom tidene og noen av deres produkter har vært levert som tilleggsutstyr på GMs biler i USA. En Quaife ATB differensial er en unik og patentert drevsperre som låser progressivt etterhvert som momentet øker på differensialen. Det er ingen lameller eller clutcher som kan slites ut, en Quaife ATB har du bilens levetid. I en forhjulstrekk vil problemer med understyring og "momentstyring" kraftig reduseres.

Med Quaife ATB montert vil bilen akselerere raskere og kunne holde høyere hastighet i sving. Differensialen føler hvilket hjul som har best grep og overfører automatisk mer kraft til det hjulet. Dette fører til at bilen alltid har det beste veggrepet tilgjengelig. Under sving vil differensialen overføre mer kraft til ytterhjulet for å hindre hjulspinn på innerhjulet. Dette lar deg holde høyere hastighet i sving og akselerere raskere ut av sving. Bilen drar seg innover i svingen i stedet for å dytte seg utover. Mange kunder sier at deres Quaife ATB differensial er den beste enkeltkomponenten de noen gang har kjøpt til bilen sin!

Skrevet

CNS Racing BMW E39 M5 - 3.62 High Performance Differential Kit

No core charges or oem diff returns! The CNS Racing Differential upgrade comes complete with everything you need for $2999 plus shipping!

The shorter 3.62 gearing takes advantage of torque multiplication lowering the stock 3.15 ratio for a 14.9% increase in torque

delivered to the road. The improved acceleration comes with only a minor increase in engine speeds at cruise and no effective

reduction in top speed potential.

The CNS Racing 3.62 Limited Slip Differential delivers the greatest ''bang for the buck'' in terms of improved and more immediate

acceleration from the E39 M5.

2jo67lhygpafeabgagk7.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...