Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er desverre ik så lett at j bare kan bestille de. Jeg må ha ringer som er 110mm i diameter. Og Ingen på ebay har det, ingen som j har funnet. Men de som ble solgt på Biltema er på 110mm i diameter.

• 1 year later...
Skrevet

Har ett sett med lykter til e39 med disse ringene montert, og tror faktisk jeg har 3 eller 4 ubrukte ringer liggende i tillegg.

Du får gi ett hint her dersom du skulle være innom Sandefjord eller Larvik i fremtiden. Gidder dessverre ikke å pakke/sende dette, så må bli ett personlig møte.

Snakker vel om en hundrelapp pr ring i såfall.

Lampene er vel med gule blink tror jeg, men disse deles ikke igjen, men kan selges for en snau tusenlapp.

Skrevet

HEI!

Eg har ringer bestilt frå UMNITZA i USA, disse er LED ringer, som har mange mange små LED`s som står tett i tett i tett inni kvar ring.

Det er anbefalt å bruke LED framfor CCFL i Norge og andre "kalde" land.

Disser lyser intenst hvitt og var kåret til USA`s sterkeste LED ringer på markedet 6000K for rundt ett år sidan.

Du får dei billig hos meg då eg bestilte dei, uten å tenke over at ej frå før hadde facelift lykter på min E39..

Var ikkje så veldig gjennomtenkt.

ALT nødvendig nødvendig følger med av kabler og kontakter, osv osv..

Vurder det! Det blir dei siste ringane du kjøper ;) ;)

Skrevet

Har ikkje bilder av di utpakket, historien bak er at eg bestilte di dagen etter at bilen min var kjøpt! Då eg fekk dei, innsåg eg at det er bare ei pære bak kvar lykt som lyser opp Angel Eyes`a på facelift lyktene.. så skuffet motte eg pakke dei inn igjen og legge dei ut for salg. Dei er ubrukte, nesten uåpna! ;) Skal passe E39, E38, E46 og E36.

Kjøpt for rundt 2600,-

Selgast for 2000,- vist du er ein hyggelig person som betaler frakta sjølv :D

Dei lyser intenst hvit, 6000K, link til Umnitza sin side: http://www.umnitza.com/predator-orion-v ... -1198.html

• 3 weeks later...
Skrevet

Kjøpte også noen ringer på Ebay som skulle passe facelift lampene, men neida det gjorde dem nå ikke.. Hva er de riktig målene man må ha for å få montert disse i facelift lampene til E38?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...