Chris00000 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 hei hei godtfolk heter chris å er ny her på forumet.. Jeg er fortiden på jakt etter et E34 karosseri. dette grunnet jeg gikk på en smell for 1måneds tid siden og kjøpte årets rustholk.. bilen kan gjerne ha defekt motorlinje, drivverk osv. dette Spiller ingen rolle. så lenge det ikke er rust over gjennomsnittet er jeg mer en Gjerne intressert. Helst karosseri over 91 da jeg ønsker motorstyrings nettet fra M50. Mvh, Chris larsen kan nåes på 41850821 slenger ved et bilde av "bom"kjøpet mitt, hehe^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 har ett tomt skall om det er av int 1994 525i. om du ikke vil ha det går det på dynga. den er nesten ikke rustet noe er der men sværtlite for å vær e34 Dette karoseriet har altdri vært skadet i en kollisjon eller utforkjøring. skade fritt helt siden det kom fra fabrikken.. noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Pris og hvor står det henne? med eller uten takluke? følger det med noe eller sånn som det står på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30oosloo Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Har en hel e34 520 som toppen Har gått på. Ellers Er bilen ganske fin .10.000.kr må bare bli kvitt den . Da jeg ikke Har plass. bilder Kan sendes ved intr. Står i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 en kamerat av meg har en bil uten motor og interiør. bra rustmessig. denne er i bergen. får nok bilen for 2000 kr. sort bil,takluke er det vell også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Takk Petter Skofteland(BMW91 på forumet) for nytt Karosseri Nå blir det fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå