ChristerM Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Bør det ikke ringe en bjelle når du har latt det ligge for salg fra september måned til nå, og de enda ikke er salg. Jeg kunne godt tenkt meg de felgene på min bil, men prisen er altfor høy dersom man ser hva man faktisk kan få i forhold !
Appelgren Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Heh, ga jo 12 for bare felgene i fjor, så om jeg lar de ligge til den prisen får vel være mitt problem. Sta eller ei. Kjøp gjerne noen andre felger .
Farrukh M Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 det er alltid mye tap i dekk og felg så lenge de ikke er BBS,OZ,Schmidt osv..og ikke alle av dem heller
Appelgren Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Det er sant! Men som sagt, trenger ikke å bli kvitt de , er bare det at det ble litt for mange felgsett i kjelleren nå, men om jeg går inn for å bli kvitt dem, setter jeg selvfølgelig prisen ned betydelig. Foreløpig blir de liggendes til rundt 8, prutbar, også har jeg litt og velge i, var da tanken. Så får de bare ligge tilsalgs, til noen vil ha de, evt jeg MÅ bli kvitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå