Daniel84 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Har problemer med at bremselys lyser konstant ! ? Får heller ikke instrumentpanel/dashbord lysene til og funke ?
Dontzi Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 at bremse lyse dit lyser konstant kan no ha med at den er feil kobla bake.. når ej skifta mine bak lykte måtte eg bytte om på noen kabler for dei var bytta... (vist du trykke inn bremsa lyser noen andre lys da? )
Daniel84 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 nei det er ingen andre lys som lyser da nei...men lurer på om det karnsje er føler på bremsepedalen som kan værre gåen ?
kje Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Bremselys: skift bryteren under bremsepedalen. Instrumentlys: skift dimmeren til instrumentlyset
Daniel84 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Okey ! Så du tror det er dimmeren som er problemet !? Tenkte karnsje at det var no relle eller noe..for kjørelysa fungerer heller ikke,må slå på lysa manuelt..
kje Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Importert bil? Biler solgt i eksempelvis Tyskland må man slå på kjørelyset manuelt. Dette kan programmeres om vanligvis, men er det egentlig et problem?Om ikke instrumentlyset virker i det hele tatt ville jeg sjekket dimmeren!
kje Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Regner selvfølgelig med at du har sjekket alt av sikringer
Daniel84 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 mest sannsylig import da den han panorama soltak og a/c.. har sjekket alle sikkringer ja !
ThomasEK Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Bare spør her siden du har en.. Er det noe futt i disse 525tds'ene? Flytter de på seg liksm Har hørt mye bra om motoren..
Daniel84 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 MIn flytter seg bra den er chippa også da...så det er egentli å anbefale ja !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå