Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gleder meg! Spørs om jeg er der 11. Er rimelig full nå, så er der nok rundt 12-13.. Haha :) Prøver så tidlig jeg kan!

Tosk! Tenkte å bruke deg som tvugen frivillig på treffet. Nå er du jo ubrukelig. :-) Happy skvett ! :-)

Skrevet
Har makst tur i dag. Skulle gjøre bilen klar til treff i dag, endte med knekt list på kofferten, og nøklene nåst inne i bilen.... Får den faen ikke ut, lite sugen på å knerte en rute liksom :)

Og der røyk lista på døra, ikke min dag i dag..... Det positive er at jeg fikk opp døra så jeg fikk vaska og stelt den litt :D

Skrevet

Godt at dette er treff for alle.. Alle biler uansett utseende, tilstand og eiere... :-)

Skrevet

Problemet er at for å få til ett slikt motoranlegg, så måtte det legges laaangt ut i skauen pga støy. Tror ikke det foreligger noe eksakt adresse for "villmarken". :-) Du får mitt mob.nr på PM, så ring hvis du trenger assistanse. (har satt opp noen veilskilt som skal være til hjelp. :-)

Skrevet

Fint treff, med masse koselige mennesker. Hyggelig å møte både noekult og Wicky. Selvom jeg var rimelig bakfull, og sikkert ikke helt edru når jeg kom opp dit. Så, beklager det!

Skrevet
fyllik.... men hey...jeg kom meg ned til shell uten å gå tom for bensin :P

Ingen stress, hadde bare kjørt ned til stasjonen i E28en og kjørt tilbake med Jerry-kanne ;)

Apropos det, fy faen, på vei inn mot Oslo, rett før Drammen, stod ei kjerring midt på veien i en gammel sølv C-klasse i ytterste høyrefil (av 3 filer den retninga)... Varsellys hadde hu, men satte en trekant noen meter før som varsel, og der peisa folk på forbi i 130 km/t... Et sekunds uoppmerksomhet av de som kommer i motoreifart og hu tar med seg selv og noen andre... Folk er smågale når det gjelder å ta hensyn hvis bilen stopper...

Skulle kanskje stoppa bilen, løpt tilbake og kjefta og hjulpet litt kanskje :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...