Skogrand Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 - Komplett skinn interiør, fortrinnsvis grått - Høyre fordemper - Panser - Automatisk klima kontrollpanel - Bryteren på baklule for åpning Vet det er noe mer jeg trenger, men kommer ikke på det nå. Ring/sms 970 46 788. Eirik
thomashm5 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 - Komplett skinn interiør, fortrinnsvis grått- Høyre fordemper - Panser - Automatisk klima kontrollpanel - Bryteren på baklule for åpning Vet det er noe mer jeg trenger, men kommer ikke på det nå. Ring/sms 970 46 788. Eirik Hey! Jeg har panser, skinn interiør til sedan, coupe og cabriolet, samt auto klima kontroll og allt annet til e36.. Pm ved interesse=)
Skogrand Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 - Komplett skinn interiør, fortrinnsvis grått- Høyre fordemper - Panser - Automatisk klima kontrollpanel - Bryteren på baklule for åpning Vet det er noe mer jeg trenger, men kommer ikke på det nå. Ring/sms 970 46 788. Eirik Hey! Jeg har panser, skinn interiør til sedan, coupe og cabriolet, samt auto klima kontroll og allt annet til e36.. Pm ved interesse=) Det hørtes bra ut det, men jeg trenger som topic til E39
Peders92 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Har klimapanel med noen sprekte knapper og bryteren på bakluka ta kontakt!
Skogrand Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Har klimapanel med noen sprekte knapper og bryteren på bakluka ta kontakt! PM sendt
thomashm5 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 - Komplett skinn interiør, fortrinnsvis grått- Høyre fordemper - Panser - Automatisk klima kontrollpanel - Bryteren på baklule for åpning Vet det er noe mer jeg trenger, men kommer ikke på det nå. Ring/sms 970 46 788. Eirik Hey! Jeg har panser, skinn interiør til sedan, coupe og cabriolet, samt auto klima kontroll og allt annet til e36.. Pm ved interesse=) Det hørtes bra ut det, men jeg trenger som topic til E39 Sorry! Skrev feil, eller jeg har ALLT til e36 og e39! sjekk salgstråden min her: viewtopic.php?f=14&t=159878
Skogrand Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Det hørtes bra ut det, men jeg trenger som topic til E39 Sorry! Skrev feil, eller jeg har ALLT til e36 og e39! sjekk salgstråden min her: viewtopic.php?f=14&t=159878 PM sendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå