powerfulglenn Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hei, Jeg kunne tenkt meg et sted som jeg kunne skrudd litt bil eller bare satt bilen min under et tak liksom... Er det noen som veit om noen som Leier ut ved Larvik? Eller noe annet sted i Vestfold? Takker for all svar og hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Lurer igrunn på det samme. Burde vært "Gjør-det-selv"-veksted i denne landsregionen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Hehe, Hvor bor du da? Evt om noen veit om noe "Verksted" Kan gjerne leie sammen med noen Må vel være noen som skal leie ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Bor i Tønsberg. Er lite som skal mekkes nå om dagene, men greit å hatt et alternativ for det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Mhm, Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torarnej Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Og jeg trenger noe i nærheten av Åsgårdstrand. Med minst 2 ordentlige jekker og lys/strøm. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hehe, Hvor bor du da?Evt om noen veit om noe "Verksted" Kan gjerne leie sammen med noen Må vel være noen som skal leie ut :S Funnet en løsning på dette? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Nope :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ligger noen verskstedhaller som du kan leie for 1,2,3 dager etc med hydrauliske punkt jekker og verktøy i Bergen, men det er jo liten hjelp når du bor i nord/øst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Ikke sant.. men takk for infoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå