ajohansen Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 selges i deler, ønsker bud men ingen skambud interiøret solgt Lykter forran og bak solgt. dører og speil solgt. ratt solgt. servopumpe solgt.
Chad Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Er skinnsetene med nedfellbar rygg / og eller skipose ? Tar gjerne listene så er på utsiden av dørene på begge sider hvis de er svarte Og front lyktene ? Er de svarte eller i chrome, ser det ikke helt klart på bilde..
Lommelom Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 er det kun angel eyes eller?? kaster inn et bud på dem når jeg får et svar
ajohansen Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 baksetene er nedfellbare. trur der er skipose listene på utsida er med krom med er defekte på eine sida, lyktene er sota, med xenon i nerlys.
svent Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hvilke lykter er dette egentlig? Vanskelig å se på bildene om dette er orginale hella, eller jallalykter fra f.eks kina er de f.eks orginalt sotet eller er dette noe du har gjort ?
stian1990_2 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Mye for baklykter og speedometer (hele instrumentet) ?
Lommelom Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Til jeg finner ut om dette er jalla ball fra kina kaster jeg inn et bud på 500kr
ajohansen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Til jeg finner ut om dette er jalla ball fra kina kaster jeg inn et bud på 500kr har fått bud på 2000 det er ikkje orginallykter
ajohansen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 er lyktene med eller uten xenon? med xenon i nær lys
ajohansen Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Midtre setebelte bak? holder av interiøret til laurdag
Mikael-B Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hvordan er girkassa? Kunne trengt den og frontlyktene. Gi meg en pris og litt info på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå