Marius;) Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Hei;) Sjefen min skal da selge bilen sin å jeg tok på meg jobben:P Dette er da en 318TDS som har gått 240.000km bilen er ikke strøken men nesten IKKE rust. det er litt steinsprut å litt skavanker men fortsatt veldig hel å fin:) Det er stålfelger med dårlig gummi, har noen 17" som tilhører meg som kan følge med. piggfrie vinterdekk som er bra! ( bilde ) Bilen er chippet har jeg blitt fortalt, clutchen begynner også å bli dårlig derfor settes prisen ned. Det er avtagbart hengefeste, sentrallås, el.vinuer,el.speil,to soner klima å abs. Prisen settes til 40.000 med mine 17" Bare spør å grav så skal jeg svare så godt som mulig, BILEN SKAL BORT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Bilen skal bort:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Ingen interresse for denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 må bort, bilen selges med 17" pris.38.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 20, 2011 Forfatter Share Skrevet September 20, 2011 30.000 med stålfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå