Barca Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Hei. Skulle montere justerbart senkesett ista på min e36 coupe. Fikk ikke gjort meg ferdig på grunn av fjæra tar borti innsiden på felgen. Noe tips til hva jeg kan gjøre får å få det til å gå? Felgene er et35 så får ikke space ut så mye tror jeg. Tusen takk for all hjelp
-Erik- Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Da må du enten space ut eller justere opp høyden.
Barca Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 ikke noe annet man kan gjøre? Fikk ikke justert opp nok, så det funker dårlig. Men tror dere det vil holde med 5 mm spacer? Den tok borti, men fikk snurra hjulet rundt, så kanskje 5 mm er nok
shortx Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 ikke noe annet man kan gjøre? Fikk ikke justert opp nok, så det funker dårlig. Men tror dere det vil holde med 5 mm spacer? Den tok borti, men fikk snurra hjulet rundt, så kanskje 5 mm er nok både 3 og fem fungerer til dette har d2 coilovere på min med 18" med et35 med 225.40 og de subber uten spacer, jeg valgte 5mm for og få litt mere klaring.jeg har en del camber ,men har ikke opplevd subbing så spacer er veien og gå, bare husk og kjøpe tilsvarende lange bolter
Barca Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Hmm merkelige greier.. prøvde til og med med 10mm spacer, og det tok borti fjæra uansett
-Erik- Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hvilke dekk dim? Hvilke justerbart har du? Sikker på du ikke har montert noe feil?
Barca Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 205/40, treffer felg ikke dekk, har strekk. TuningArt senkesett. Ja 100% sikker. Hadde kanskje gått med 15mm, kanskke
shortx Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 205/40, treffer felg ikke dekk, har strekk. TuningArt senkesett. Ja 100% sikker. Hadde kanskje gått med 15mm, kanskke Et bilde sier mere en 1000 ord
Barca Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Har jo satt på det gamle settet igjen, så har desverre ingen bilder, glemte å ta igår :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå