Gusern Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 noen som har erfaring med dette? har 2 stk 12" som jeg tenkte å putte nedi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Nei, men hvis det hadde vært STV kunne det vært en god løsning med sub i hjulbrønn. Ved sedan så tror jeg lukket kasse gjennom skipose eller bandpass er en god løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Good løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Ja,men har desverre ikke midtarmlene. Har en bedre idé på gang,men kunne vært fler bilder av anleggsprosjekter her på forumet her syns e,til inspirasjon:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Hvis det er som på E34, så er det bare å slå ut metallplaten i midtarmlene, da det bare er punktsveiset. Skal se om jeg ikke finner noen flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet September 20, 2011 Share Skrevet September 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå