coen Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Legger ut bakstillinga mi for salgs. Får med 2 bakstillinger, 1 325 og 1 328 Orginal 25% Kom med bud
SondreLM Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hvor mye for bare selve diffen? hvis du selger løst?
coen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Vill helst selge alt samla vist ikke du kommer med en veldig god pris
coen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Hva ser du på som en god pris da? Hehe! Da må jo du bare komme med ett greit bud jeg ikke kan motstå
SondreLM Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hahah, lett å si da, gitt! Gi meg litt tid, så kommer det nok noe etter hvert. Har en knust sperrediff liggende, må se på den først og se om det er håp
coen Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Hahah, lett å si da, gitt! Gi meg litt tid, så kommer det nok noe etter hvert. Har en knust sperrediff liggende, må se på den først og se om det er håp Den er grei vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå