Gå til innhold

BMW E34 520i

eirikbr
 Share

Anbefalte innlegg

e5d1vceyi694zj1utcl6.jpg

jv5fih4kmbv7ojyjg8aa.jpg

4dfyep3nmo07cii05twv.jpg

er5u5tem9vrh58gh0aug.jpg

6zubm9du1xz0wpnhvgo7.jpg

Bilen er i daglig bruk og har aldri hatt noen problemer med bilen.

Det er en 93 mod som ble tysk importert i 96 å da kjøpt av en gammel mann, som jeg igjen kjøpte den av får 1 års tid siden.

Bilen har blitt fulgt alle servicer, og regelmessig kjørt inn på verksted for olje skift. I 04 ble motoren total overhalt for 26.000,- har kvitering på det, å liste på hva som ble gjort. Noen år etter det ble den også nylakkert i orginal fargen.

Det har flasset litt lakk på ene bak døra, men ikke noe rust angrep. Støtfangeren har også fått et lite sår, grunnet et uhell

i fjord vinter (lister som mangler på bildet forran har jeg liggende).

Følger med "nye" vinter dekk, brukt 1 sesong (nokia hakkapeliita)

og "nye" sommer dekk, brukt 1 sesong. 15*7 org "MIM" felger.

I tilleg følger det med BBS LM-replica hjul 18*9 ET35 forran og bak, med ok dekk på. Har et 70-20 senkesett som følger med +

m-tech stoler forran. Orginale stoler og fjører følger også med. Har alle orginal nøkklene i orginal veske.

Bilen er rustfri etter mitt bedømme. Tectyl behandlet under like før jeg kjøpte den. Det er også V8 front og bak fanger på bilen orginalt, noe somer litt spessielt.

Bilen har bare gått 138000 MILES = 220000 KM ca.

Bilen skal inn til EU i Oktober, så skal ta olje skift, samt olje og luft filter skift på den til da. Bilen kan selges ferdig EU ok, eller om ønsket før det?

M-tech rattet som er vist på bildet følger ikke med, men kan kjøpes med om ønsket. Clutchen begynner å bli litt slitt, og sentral låsen fungerer ikke når du skal låse igjen bilen. Ellers er bilen i fin stand.

Bilen står på Averøy (Møre Og Romsdal) men kan være behjelpelig med å møtes.

Selgest får 30.000,- Men pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

Kan være interisert i innbytte av annen BMW (E36 coupe) eller lignende.

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1363564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...