SST Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Selger nå min 518 pga. behov for lagringsplass til annen bil. Bilen er ikke noe glansbilde, men er et ypperlig prosjekt for den som er litt nevenyttig. Da jeg kjøpte bilen i fjor vinter, hadde den stått lagret noen år i tørr garasje. Bilen startet på første slaget, etter en skvett bensin i forgasseren. Kjørte bilen hjem på egen maskin, uten problem. Noe fix må gjøres med den: - Gåen slavesylinder - Justere forgasser - Rust i batterikassa - Rustet i innfestninger til svettlapper - En knekt fjør høyre fremme - Trenger ny frontplate Positivt: - To eiere før meg - Gått i Hallingdal fra -82, altså ikke saltede veier - Ikke rust i fjørtårn/kanaler - Veldig pent interiør (gått med setetrekk hele tiden) - Går veldig fint i motor Er nok mange ubesvarte spørsmål, men det kan svares på her etterhvert. Har dårlig med bilder da bilen står lagret i mørk garasje, men skal se hva jeg kan få til om det er interresse for flere bilder. (Felgen bak på bildet er bare prøvemontert og følger ikke med, det samme med takstativ) Spørsmål kan stilles her, pr. telefon eller mail. Pris kr. 8000,- Tlf. nr: 92099215 Mail: stitroen@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Bare så det er sagt, så har jeg støtfanger liggende selv om den ikke er montert på bildet. Vurderer også bud..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet September 17, 2011 Forfatter Share Skrevet September 17, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå