Julianv Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Hei! Har akkurat gått til innkjøp av en e34, igjen. Fikk beskjed av selger om at det var kast i skiver framme, ved bremsing over 80, og jeg som er mekaniker tenkte selvfølgelig ikke mer over det. Nå har jeg kjent hva selger forklarte, og det rister i HELE bilen veldig mye. Ikke sånn standard bremseskive-kast i pedal og evt ratt. Det som er snodig er at det bare er ved svak nedbremsing og vis jeg slipper pedalen mens det rister så rister det til jeg bremser hardt. Ved hard bremsing forsvinner vibrasjoner og alt. Ingen tegn til risting i ratt eller pedal da. Kasterstag kanskje? Er absolutt ingen ulyder i hverken for- eller bakstilling, dog litt slakk i styring (lite for å være e34, den forrige var iallefall 4 ganger værre uten disse vibrasjonene. Håper noen vet hva dette er! Mvh Julian
Julianv Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Bump.. Trenger tips snarest da jeg må få det fikset
Julianv Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Ingen som har noen ideer? Får vel bare prøve å bytte skiver + kaster stag jeg da
Jørgen-A Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 garantert kaster stag. standard e34 feil.
LinkE34 Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 gå for kaster stag men legg ut bilder av bilen julian ! Gratulerer btw !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå