fearcradle Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Nå gir jeg opp turbo opplegget midt. Får det ikke til og gå og ikke har jeg rå til og fortsette med det. Alt av lagere og pakninger i bunndelen er nye. Nye stempelringer også. Sitter veiv og råder bra B23, og ifølge det jeg har blitt fortalt skal da dette bli 2,7/2,8 i en B25 blokk... Sitter S36 M5 dyser på den, GS BTR, toppmount grenerør, Nissan RB25DET turbo, bredbåndslambda, 2,5liter LMM men følger med 3,5liter LMM.. Sitter 240 kasse på den men følger med en 260 kasse. Original clutch sitter også på den. Følger med turbo chip, oljetemp oljetrykk og turbotrykksmålere.. Nytt lokk og rotor. ICC og rørgate følger med samt oljekjøler kitt og oljefilter relocator kitt.. Selges uten radiator da jeg hadde et uhell med denne ved montering av intercooler så den lekker som ei sil Følger med reserve turbo i bra stand også.. Og originale dyser. Jeg får den ikke til og gå. Med originale dysene gikk den for magert og med S36 dysene går den for rikt. Trur heller noen med peiling kan få mer nytte av denne motoren en meg. SÅ her kan du få et ypperlig utgangspunkt for et rått prosjekt.. Har blitt fortalt at det skal være mulig og hente ut 350-400 hester med et sånnt oppsett. Hvor sant det er hvet jeg ikke. Men er brukt mye penger her. Trur jeg har fått med meg alt nå. Selges for litt under selvkost. Men anslår en pris på mellom 15 og 20 000.. Ny pris!!! 12 000kr Ellers er det bare og komme med bud. Motoren er plokket ut av bilen for og sette inn no uten turbo som jeg greier og få til og gå
ehrnst Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Er du helt sikker på dette? Er jo ikke mye jobb igjen her Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
fearcradle Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Hvet det ikke er mye jobb. meen.. skal tilbake til sugemotor.. det turbo greine ble litt vell avangsert:P
fearcradle Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 kan eventuelt byttes mot billig bil eller M20B25/M50B25 motor
jaaaaaa Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 kjøp deg en turbochip som passer til dysene så er du vel i mål her :)turbochip.com ordner helt sikkert no greit for deg
mAZE Skrevet September 18, 2011 Skrevet September 18, 2011 Hvor langt har motoren gått? Er den tett og fin?
fearcradle Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Det smålekker fra ene olje slangen men trur nokk det bare er tønting fra min side. Hadde ikke på gjengeteip på ene slangen:P Men ellers så skal den være tett og fin. Hvor langt den har gått er jeg usikker på. Men sitter nye lagere og stempelringer på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå