esp1 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hei, har montert orginalt elekrisk hengerfeste på en e91, fulgte instruksjonen og alt virket helt fint etterpå, helt til jeg koblet på en tilhenger, lysene på tilhengeren virket som det skulle, men etter at jeg hadde hatt tilkoblet tilhengeren virker ikke parsensor foran, parksensor bak virker som den skal, men pipe lyden når du nærmer deg noe bak bilen er også borte. Brukte bilen en dag etter montering og da virket alt som det skulle. Noen som vet om dette er noe som må programeres hos bmw etter montering, eller om jeg har koblet noe galt?
ohboy Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Har du programert bilen først og programert AHM etterpå da?
esp1 Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Har ikke programert noe hverken før, eller etter..
ohboy Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Det må du ellers blir det kræsj. Ta av kontakt på AHM og programer bil, så sett på kontakta og programer igjen eller kode som noen så fint liker å kalle det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå