perre Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 sjekker om det er noen interesse for å kjøpe snøscootern min.. Det er altså da en 02 mod lynx racing 440 men en skåret sylinder, koster ca 3000 for ny syl.. Setet er også løftet for bedre kjøling. beltet er litt slitt, men holder lenge til. km stand vet jeg ikke, men motoren ser veldi strøken ut, og ble ifølge forrige eier overhalt i 2010. skutern gikk overaskende godt til å være en 440 med rundt 110 hk, om jeg ikke husker helt feil. Kjørte den kun en mnd før den skar seg, jeg betalte 20k for den. Selges pga at jeg ikke har tid til og fikse den, og for at jeg skal kjøpe ny bil.. pris 13 000,- spør for mer info
Azeton Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 byr 10 tusen Dirty.. Utslitt belte og gammelt chassi + 440. Er det blitt byttet kjøleelementer på den?
perre Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 er det meningen å ødelegge salget eller?
Azeton Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 Spurte om det var bytta kjølelementer. Racing scooterene har som regel små hele menter bare i framkant av tunnellen. Det gir ganske dårlig kjøling til vanligbruk.
perre Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 kjøling til beltet du mener da eller? har egentlig ikke så mye peiling på snøskuter.. kjøpte den bare for hobbybruk var en 15 åring som hadde den før meg. Men som man ser på bildet er setet ihvertfall løftet bak, for bedre kjøling
perre Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 kan byttes i 525 tds manuell, med mellomlegg fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå