BMWBenny Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Nå har det i hvertfall på østlandet den siste tiden regnet ut av milde helvette! Og da har jeg fått merke at vinduspakninga på frontruta mi ikke holder tett. Gjelder begge de nedre hjørnene. Fins det noen form for fin masse man kan lure under pakninga, noe som kanskje er laget for det? Noen tips, Vil helst slippe og bytte pakning.
Bimmer327tic Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Løft litt opp på pakningen og sprut inn litt tec7 så skal du se det blir tett.
BMWBenny Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Hehe, klart tech 7 funker til det meste, Men er jo ett jævla kliin:P Tenkte høre om det var noen som visste om et vidunder middel først da vettu^^
635csi Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hva med rutetetningsmasse/rutepakningsmasse? Den er ikke like klebrig som Tech7, og det er jo åpenbart hva den skal brukes til
BMWBenny Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Det kan jo være en ide, tror faktisk jeg har en tube her hjemme også
Hauso Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Ikke bruk Tec-7. Den blir hard over tid, og da er du like langt. Bruk stoff som er beregnet på vindustettning.
Wacman Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Som sagt over, IKKE tec7! det er bare enmidlertidig løsning og om du skalbytte ruta er det et helvete å få vekk alt. Masse for vindustetning, eller bytt sprenglista til ruta. koster ikke så mye,men vil se strøkent ut samt holde tett i mange,mange år.
BMWBenny Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Fant en tube med svart rutelim, tenkte gi det en sjangs. Legge en pen lisse på innsiden av pakninga der hvor den er slapp. Ny låselist hjelper ikke stort vel? Den har vel neppe krympa med åra?
Wacman Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Med sprenglist mente jeg hele stasen,beklager. Litt dårlig formulert.. Vet ikke hvilken type lim du bruker,men pass på å vaske veldig godt med kraftig rensemiddel der du skal lime,ellers blir det ikke tett uansett. Hvilket lim snakker vi?
BMWBenny Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Husker ikke helt merke i farta. svart tube med gul skrift. techno......ett eller annet.... Kjente igjen logo'n ganske så kjent merje tror jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå