oakland Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hei jag har en BMW E39 528I 99MODELL IA. I dag tidlig skulle jeg til å starte bilen, det første som slo meg at noe var feil, var at bilen opna seg ikkje via nøkkelen. Så jeg åpna bilen med nøkkelen, da jeg skulle starte bilen var den totalt tom for strøm, ingen respons. Jeg henta tak i en booster og strata den, da fikk jeg fram feilmeldingen "Getriebenotprogramm". i OBC displayet. Hva kan dette være for noe, jeg er meget takknemelig for svar og tips. mvh Erling Eikeland.
oakland Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Samtidig lyser ASC lampa midt i dashbordet.
hao Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Getriebenotprogramm = transmisjon nødsituasjon program Google oversetter http://translate.google.no/ Årsak vet jeg ikke men virker som noe i gearkassen har gjort krøll. Stått i gear? (kun spekulasjon ) Hvis du lader batteriet skikkelig mens det er frakoblet bilen kan du resette lampa hvis du er heldig. Batteriet bør lades uansett, bare sørg for at lader får stå lenge nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå