liabakk Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hei har ein Bmw E30 325ix 1992mod. Den kutter når turtalle kommer på ca 3000-3500omdr. den vart sånn ætti d vart satt inn ny bensinpump da gammla jekk sunn. vart æ fortelt av forri æger da æ kjøpt dein sånn. hain ha å fåttt tatt diagnosetest på dein å da va d luftmengdemålern eiller lambdason som va deffekt. lambdason er satt inn ny. prøvde luftmengdemålern fra ein 86mod 325i men er likens. æ bytta bensin røran å bensinfiltere å renska tanken. da va dein bra i ca 5min. sia har æ prøvd å ta av bensinslangen atme filtre og ein gang atme pumpa for å bare slipp ut trykke å litt bensin å satt d på ijenn. å da virker dein greit i 5min ijenn. men etter di 5min så kutter den på 3000omd ijenn. Nånn som veit ka d kainn vårrå?
KalMar Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Er så å si umulig å skjønne hva du skriver for oss som ikke kan din dialekt!! Men når du fikk den til å funke i 5 min hva gjorde du da ?? skjønnte ikke noe av hva du hadde gjort. Men du kan jo prøve å koble ut lmm når motoren sviver. vis ingen endring er denne mest sansynelig dårlig. Sån som tenning system funker det 100%?? Men skriv slik at andre også kan lese å forstå hva du mener, få som gidder å lese på sms språk!
Ballder Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Åpne røra og blås gjennom med trykkluft for og rense gjennom systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå