Gå til innhold

91' E34 520i Sedan selges


Splint
 Share

Anbefalte innlegg

Selger prosjektet mitt.

Bilen har per dags dato skilter, og årsavgift for 2011 er betalt. Gratis omreg i to måneder fremover.

Står for tiden på bukker med nav demontert da jeg skulle bytte hjullager. Spindel og nav er traspet, og jeg fikk ikke fatt i deler. Nå må bilen vekk pga. plass osv (står hos muttern), så selges billig til førstemann med peng.

Må hentes på henger.

Bilen starter og går.

Minus som jeg vet må taes før en evt. godkjenning:

- Rust i kanal, bakerst h. side.

- Skjerm v. side foran må byttes, helt råtten.

- Releet under setet på førersiden bak var oversvømt, så er noen releer som er defekt. (vindusvisker, el vinduer, lys inni osv).

Egner seg sikkert fint som delebil.

Pris = Bud

kg295zef85v6o57w9six.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjørbar enda nei.

Er ikke så veldig pen i lakken, rust bak i kanal på høyre side. Vet ikke hva forrige eier har gjort, men det er helt råttent frem til knekken under bakre passasjerdør. ER også fylt med byggskum og lagt på glassfibersparkel. Latterlig jobb.

Er også litt rust i hjulbuen bak, samme side.

Venstre forskjem må byttes, da den også er råtten. Ellers er det ikke så mye rust på bilen, men nå har jeg ikke sjekket grundig under eller under tepper.

Mener fargen er granittsilber.

Grått interiør, med slitt førersete.

Egner seg vel best som delebil eller no. Motor sviver og går noenlunde greit. Har nettopp skiftet alle 6 coilene og toppdekselpakning + nye plugger, da gamle pakningen var gåen, og plugghullene var oversvømt med olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går den, men spindelen er traspet, så denne må man ha ny. Den vil virke litt, men vet ikke om den vil holde ned til Kristiansand.

Motor fjusker litt og, men tror det kan ha med pluggene å gjøre.. 3 forskjellige plugger som er brukt, og de er vel ikke helt ny heller. Alle coilene er byttet, toppdekselpakning er byttet siden den var defekt og det var kommet olje i plugghullene. Kan være at det ligger litt olje igjen og det lager overslag nedi der, men nå har jeg ikke sjekket det skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...