Splint Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Selger prosjektet mitt. Bilen har per dags dato skilter, og årsavgift for 2011 er betalt. Gratis omreg i to måneder fremover. Står for tiden på bukker med nav demontert da jeg skulle bytte hjullager. Spindel og nav er traspet, og jeg fikk ikke fatt i deler. Nå må bilen vekk pga. plass osv (står hos muttern), så selges billig til førstemann med peng. Må hentes på henger. Bilen starter og går. Minus som jeg vet må taes før en evt. godkjenning: - Rust i kanal, bakerst h. side. - Skjerm v. side foran må byttes, helt råtten. - Releet under setet på førersiden bak var oversvømt, så er noen releer som er defekt. (vindusvisker, el vinduer, lys inni osv). Egner seg sikkert fint som delebil. Pris = Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Kan faktisk hende nav og spindel ikke var så traspet likevel.. Mulig jeg klarer å få klemt på plass hjullager, slik at den blir kjørbar og kan kjøres inn i nærmeste garasje for litt stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Denne går for 5000,- til førstemann som kommer med cash. Gratis omreg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasTB Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Er den kjørebarhet nå? Hvordan med karosseriet, fin lakk og blått interiør? Fargen er gletcherblau 280? Godkjent til 2011.10.31 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Er ikke kjørbar enda nei. Er ikke så veldig pen i lakken, rust bak i kanal på høyre side. Vet ikke hva forrige eier har gjort, men det er helt råttent frem til knekken under bakre passasjerdør. ER også fylt med byggskum og lagt på glassfibersparkel. Latterlig jobb. Er også litt rust i hjulbuen bak, samme side. Venstre forskjem må byttes, da den også er råtten. Ellers er det ikke så mye rust på bilen, men nå har jeg ikke sjekket grundig under eller under tepper. Mener fargen er granittsilber. Grått interiør, med slitt førersete. Egner seg vel best som delebil eller no. Motor sviver og går noenlunde greit. Har nettopp skiftet alle 6 coilene og toppdekselpakning + nye plugger, da gamle pakningen var gåen, og plugghullene var oversvømt med olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Om det går an og kjøre den, kan jeg godt ta den for 5000 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Skal opp til muttern hvor bilen står i dag og se om jeg får presset på plass lageret. Kan gi deg en lyd når den er blitt kjørbar, så er det bare å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Nå går den, men spindelen er traspet, så denne må man ha ny. Den vil virke litt, men vet ikke om den vil holde ned til Kristiansand. Motor fjusker litt og, men tror det kan ha med pluggene å gjøre.. 3 forskjellige plugger som er brukt, og de er vel ikke helt ny heller. Alle coilene er byttet, toppdekselpakning er byttet siden den var defekt og det var kommet olje i plugghullene. Kan være at det ligger litt olje igjen og det lager overslag nedi der, men nå har jeg ikke sjekket det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå