Tommen325 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Er det bare jeg som tror dette er skrevet av en blakk, sjalu bondtjyv? http://ikkepedia.org/wiki/BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 L O L !! dette var jo utrolig artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heatstroke Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Etter å ha flira meg igjennom den flotte, sammenhengende, beskrivelsen fikk jeg enda mer latter da jeg så nederst at artikkelen var "regnet som en fare for det siviliserte samfunn og med mindre noen skrev den om vil den bli bombet" (bombet = slettet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Fordi ikkepedia er jo så seriøst, så.. Søk på "Smøla" (min kommune), da lo jeg godt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg