Gå til innhold

Motor går rundt men vil ikke starte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig byttet motor i en e36 eg har fra en 318 motor(m43) til en m50b20 motor. Etter å ha koblet opp alt og skulle prøve og starte den står den bare å kinner uten å starte. Noen som har noe tips til hva jeg evt burde gjøre/se etter? Takker på forhånd for alle svar.

Skrevet

Trenger nok mere info ja, har du klart å bytte motor må du klare å legge ut mere info, eventuelt no bilder.

Har du feks sett om det er gnist på pluggene? Fungerer bensin pumpa? Det er masse som det kan være.

Skrevet

allder på bil er ganske viktigt etter som biler nyere en 95 har startsperr om jeg ikke husker helt feil.

Gnist, bensin, etc? Fått på plass alle ledningene og senorene? glemt en belg eller slange. (ofte glemer folk den tumgangs regulatore slangen som går inn på innsugsmanifolden på unsiden)

Skrevet

bensinpumpen går, gnist på pluggene, alle ledninger og sensorer er på. sjekket slanger som går undeer innsugsbelg og den er også på. bilen er en 94 mod.

Skrevet

Hmm.. Det er ikke bare noe som man kan finne ut her over meldinger.. Men er det noe på veien du kan ha glemt? Tett bensin filter? Du hinter til at det er vi som skal finne ut feilen for deg, da er du vel nødt til å få ut noe bilder fra rundt om i motoren?

Skrevet

Kanskje det er hjernen?? Att den ikke klarer å behandle singnalene den får. Står pluggledninger i riktig rekkefølge? Er det riktig verdier på alle sensorer? (ohm)

Skrevet

Eller kanskje du har montert sammen ting som ikke hørersammen..??? Denne tråden irriterer meg. Skal du ha hjelp bør du skrive en ordentlig tråd.

Skrevet
Kanskje det er hjernen?? Att den ikke klarer å behandle singnalene den får. Står pluggledninger i riktig rekkefølge? Er det riktig verdier på alle sensorer? (ohm)

Regner med du har sjekket dette da :?

Og selvfølgelig hjerne, lmm, og lamda fra ny motor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...