Mekkemikk Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Har omsider fått kjørt diagnose (CARSOFT bestilt fra HongKong) på min E39 (1999), som har litt småproblemer på motor. Bilen kan vibrere noen ganger på tomgang (litt traktorfølelse på tomgang) og under fart uten gasspådrag - ikke entydig, fungerer også noen ganger helt normalt. Feilmeldingen (motorlampa lyser) forteller (bruker den tyske versjonen, ettersom jeg ikke fikk den engelske til å fungere): 23 Einspritzventil Fehler Zylinder 6 Hva gjør jeg? Kan man rense disse selv - enkelt å gjøre selv? Har ikke noe særlig peiling, men har lært litt underveis. Rense alle når man først er i gang? Kjøpe ny? Hvor? Verksted - hva koster det?
Mekkemikk Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Jeg nekter å tro at ingen har erfaring med bytte/rensing av insprøytingsventil, setter stor pris på om noen kan komme med noen tilbakemeldinger på dette
aigin Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 er ikke noe å tukle med hjemme! Bytt den ut da vel, ikke noe å lure på akkurat.
Mekkemikk Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 er ikke noe å tukle med hjemme! Bytt den ut da vel, ikke noe å lure på akkurat. Thanx, det er flott at noen gidder å svare. Ringer rundt på mandag og sjekker hva det koster å bytte, men jeg lurer fortsatt på om dette kan renses, og om jeg kan sende alle disse ventilene til rens samtidig, når jeg først er i gang. Skitt au, kanskje ikke dette forumet er nyttig til å dele erfaringer med problemer man har med bilen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå