Erlendmelk Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 Hei Jeg lurer på om det går ann å skifte bare glassene på frontlyktene på e34 ? Ved sprekt glass for eks, i stedet for å kjøpe en ny lykt... Er det vanskelig ?
joggis Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 ja, du tar bare av den kromringen som er rundt lykten som holder lykteglasse på plass. Er noe klips greier på innsiden, så bare vrikk den forsiktig av.
bmwt Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 joggis skrev: ja, du tar bare av den kromringen som er rundt lykten som holder lykteglasse på plass. Er noe klips greier på innsiden, så bare vrikk den forsiktig av. det stemmer nå ikke i det hele tatt. lykteglassene er limt på,så om du har fått av dine ved å ta av kromringen må dine i utganspunktet vært defekt. men du tar av ringen ja også kan du varme med skikkelig varmlufts pistol til limet begynner å mykne opp. deretter er det bare til å begynne å demontere.
joggis Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 bmwt skrev: joggis skrev: ja, du tar bare av den kromringen som er rundt lykten som holder lykteglasse på plass. Er noe klips greier på innsiden, så bare vrikk den forsiktig av. det stemmer nå ikke i det hele tatt. lykteglassene er limt på,så om du har fått av dine ved å ta av kromringen må dine i utganspunktet vært defekt. men du tar av ringen ja også kan du varme med skikkelig varmlufts pistol til limet begynner å mykne opp. deretter er det bare til å begynne å demontere. mine var ødelagt ja, var sprekk på tvers. Glasse datt bare av når jeg fjernet ringen da
bmwt Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 joggis skrev: bmwt skrev: joggis skrev: ja, du tar bare av den kromringen som er rundt lykten som holder lykteglasse på plass. Er noe klips greier på innsiden, så bare vrikk den forsiktig av. det stemmer nå ikke i det hele tatt. lykteglassene er limt på,så om du har fått av dine ved å ta av kromringen må dine i utganspunktet vært defekt. men du tar av ringen ja også kan du varme med skikkelig varmlufts pistol til limet begynner å mykne opp. deretter er det bare til å begynne å demontere. mine var ødelagt ja, var sprekk på tvers. Glasse datt bare av når jeg fjernet ringen da tenkte meg det,for disse er limt på,men er fullt mulig å demontere glasset. gjort slik på flere opp igjenom for å lage mørk bakgrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå