Gå til innhold

Er det mulig å skifte lykteglass på e34 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, du tar bare av den kromringen som er rundt lykten som holder lykteglasse på plass. Er noe klips greier på innsiden, så bare vrikk den forsiktig av.

Skrevet
  joggis skrev:
ja, du tar bare av den kromringen som er rundt lykten som holder lykteglasse på plass. Er noe klips greier på innsiden, så bare vrikk den forsiktig av.

det stemmer nå ikke i det hele tatt. lykteglassene er limt på,så om du har fått av dine ved å ta av kromringen må dine i utganspunktet vært defekt. men du tar av ringen ja også kan du varme med skikkelig varmlufts pistol til limet begynner å mykne opp. deretter er det bare til å begynne å demontere. :wink:

Skrevet
  bmwt skrev:
  joggis skrev:

det stemmer nå ikke i det hele tatt. lykteglassene er limt på,så om du har fått av dine ved å ta av kromringen må dine i utganspunktet vært defekt. men du tar av ringen ja også kan du varme med skikkelig varmlufts pistol til limet begynner å mykne opp. deretter er det bare til å begynne å demontere. :wink:

mine var ødelagt ja, var sprekk på tvers. Glasse datt bare av når jeg fjernet ringen da

Skrevet
  joggis skrev:
  bmwt skrev:
  joggis skrev:

mine var ødelagt ja, var sprekk på tvers. Glasse datt bare av når jeg fjernet ringen da

tenkte meg det,for disse er limt på,men er fullt mulig å demontere glasset. gjort slik på flere opp igjenom for å lage mørk bakgrunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...