MadSilence Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 SLETT!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Kan treffes på: 90 75 35 08 =)=)=) Bilen står i Vennesla(Sørlandet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 hvor er side skjørtet? billig dette da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Glemte å skrive det! De står ikke på på bildet der:) skal få tatt nye snarest! Ja bilen har gått "lite" og sviker helt topp! Hatt service på den og ingen rust:) Så er det bare opp til om folk liker stylet Bmw da ^^ Jeg synes stylinga er satans rå men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Oppdatering!=) Ja nå er det bare å slå til folkens før det er for sent=) Hvis jeg må vinterlagre den blir den ikke solgt neste åt=) Da blir det sommerbil:D Så grip sjansen nå!=) Glemte forresten å få med ett par ting! Hadde den inne til PRE EU kontroll. Det som mangler nå er å få skifta frontruta og en tur til statens vegvesen=) Mulig jeg fikser det sistnevnte! Byttet just bærearmer forran. hele stykket. Det er DEFA alarm med fjernkontroll på bilen! Nyrene og sideskjørtene blir satt inn så fort regner forsvinner! GRR da kommer nye bilder og!=) hatt endel servicesjekk på den fikk god skryt fra verkstedet!=) Sviver som bare det! Temmelig frisk 320=) Noe mer dere lurer på? SPØR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Bildeupdate:D Hadde meg en liten kjøretur idag med de nye demperne på! Fytti så godt den satt på veien nå Deilig å kjøre:D wiii! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 kan vurdere å ta bil i innbytte=)=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadSilence Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Nye bilder innvendig! Ikke e på tingene jeg ikke har fått rydda ut enda ^^ ^^ ^^ =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå