kuulmann Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Har kjøpt og montert en box jeg kjøpte på ebay. Boxen heter DS TUNING. Boxen funker, og bilen går mye bedre. Problemet er at jeg får en gul feilmeldig med bilde av en motor(Får den kun når jeg kjører litt hardt). Leste meg til at det var ett varsel for tap av motorkraft. Er det trygt å bruke denne boxen, eller er det å be om problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Du har for høyt turbotrykk.Fjern den dritten, og kast den så langt du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 powerbox skulle vært forbudt... kast dritten LANGT vekk og kjøp deg en chip. www.trimchip.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianqav91 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Som Bmwcab, du kjører rundt med for høyt turbotrykk og jeg anbefaler deg og fjerne boksen, mye bedre med chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuulmann Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Den er fjernet nå. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå