Gå til innhold

m43B18 problemer HJELP! Problem løst

///ben
 Share

Anbefalte innlegg

Motoren min er litt på tur og jeg klarer ikke finne ut av problemet! Den ruser seg opp til 2,5-3000 rpm, Dette skjer med hyppige mellomrom, og bare når motoren er god og varm. Hvis jeg trykker gassen i bonn når den ligger så høyt på tomgang, så skjer det ikke en dritt et lite øyeblikk, så kommer den for full kraft. Og hvis jeg finner på og stoppe bilen når den ruser seg opp så får jeg ikke starta igjen, på noen minutter. Den kan ligge så høyt på tomgang i alt fra 1min til 3 timer, så kan den bli bra igjen noen minutter, før den ruser seg opp igjen.. Kan nesten virke som om den får alt for mye bensin og blir skikkelig rå. Den drekker også forferdelige mengder med bensin..

Jeg har prøvd og bytte Kam sensor, veiv sensor, LMM, lambda, romgangsregulator, og den andre skjiten som står på spjeldet (TPS eller hva den nå kalles.) Uten hell... Etter at jeg har bytta en del, er bilen god som gull en liten periode, før den er like jævelig... Skal prøve og bytte hjerne i dag, hvis ikke det hjelper, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Kan noen komme med noen forslag til hva dette kan være? HJELP!

Problemet er løst. Takk til Ullsokk for hjelpen, tørr ikke si hva problemet var, for da blir jeg nødt til å grave meg ned for evig til, makan til bagatell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...