Motzky Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Aldri kjøp bil av slekt... Kan bli så mye tull osv. om noe går galt... Jeg stoler fult og trygt på at det han sier om bilen stemmer! han selger ikke en bil som ikke oppnår de kravene han sier til slekt! det sier seg selv! En bruktbil er en bruktbil! det er alltid noe med en bil, og det kan oppstå når som helst, om en kjøper fra en slekt eller ikke...
Bchris Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Uansett kor masse man stoler på slekt, KAN det gå skikkelig galt, og er verre om det går skikkelig galt med slekt enn med en du bare har kjøpt bilen av/solgt bil til: Eksempel A: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... lg-av-bil/
torbfer Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Enig Bchris. 1 Bud ALDRi kjøp bil av slekt eller venner.
Bchris Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Er jo ikkje meir sjangse for at ting går til helvete når ein kjøper av slekt, men om det oppstår ein uenighet, så blir dette bare meeeeeeget ubehagelig for alle parter.
Motzky Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Men når jeg får et slikt tilbud da ? ser jeg på finn, så ligger desse type bilene til rundt 120-150 000 kr...
torbfer Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Ja du må nok kjøpe får aldri de tilbude igjen...
Motzky Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Ja du må nok kjøpe får aldri de tilbude igjen... Nei, det er det jeg også mener! selv om det er fra slekt, så mener jeg dette er et sinnsykt bra tilbud, hvis vi sammenligner prisene på finn.no
torbfer Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 jepp, går nok fint de kan bruke litt på rep får å tjene inn de den egentlig koster og
Motzky Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 jepp, går nok fint de kan bruke litt på rep får å tjene inn de den egentlig koster og Ja, det er jo også sant det blir nok senk, soting av ruter, ny frontspoiler og felger som står på planen ja evt nye baklykter og div
Motzky Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Noen som har tips til hvilke typer styling jeg burde sette på, samt justerbart senkesett og felger ?
Bchris Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 M-tech 2 front og hekk, ny defuser, dobbel krom potte (merke veit eg ikkje, eg har remus, men har også diesel, så hører ingen forskjell, men ser bedre ut ), BBS LM felger, xenon litt her og der, dynavin anlegg, h&r senk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå