Sindrelokken Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Hei. Vil nå prøve og selge min bmw 520 shadowline 1997 mod. (Svart) Km stand 252 700. Pris: 59500,- !! Bilen er hel og pen utvendig! Og bærer ikke noe særlig preg av km stand! Motoren går som en klokke, og bruker/svetter ikke olje!! Interiøret er grått/svart stoff, og er helt og pent det også, foruten om bruks merker midt i sjåfør setet. Nye felger kjøpt på GS bildeler for 3 uker siden, ny pris på 11500,- Høyre bakfelg er noe kantkjørt ! :/ Noe av utstyret som er på den (mulig jeg glemmer noe i farta!) -Sports understell (originalt senka 2 cm) -Air condition -Takluke -Integrerte barneseter -Rygge sensor -ABS -EL ruter framme, sveiv bak. Har lite med bilder på data, men bilder sendes pr telefon raskt. Ta kontakt for mere info ! IKKE e-post i og med at jeg ikke ser på den ofte. Tlf 90142066 ! Sindre Løkken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindrelokken Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Prisen er 56500 !! Ikke 59500 ! Pga gåent håndbrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 bytte i en golf 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå