Dirty Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Har en liten sprekk mellom 2 av frostpluggene,, Noen med erfaring som har sveist en slik skade ?
ehrnst Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Hvis det er en orginal blokk og du ikke kan gjøre det selv er det bare å kaste. Er et helvete å sveise også Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Dirty Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Turbomotor, hmm hvorfor er det et helvette ? Vis jeg har fagfolk på jobben burde det vel gå greit ?
Jørgen-A Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 støpejern som skifter tempratur hele tiden noe en motor gjør er nesten umilig og sveise uten att det bare sprekker igjen. så det er nok bare og bytte blokk ja desverre.
Dirty Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Jaja vert ett forsøk lett å komme til og er ikke storesprekken det bare pippler litt
Jørgen-A Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 ja det er bare og prøve. det hadde jeg gjort og=)
Bimmer327tic Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Har sett det selges noe som heter blokk-tett som du har i kjølevannet på motor. Skal visst nok tette små lekasjer ol. Om det virker vet jeg ikke. Mulig du risikerer at alt blir tett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå