Bimmerfører Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 Komplett utstyr : Jakke med masse polstringer vannavisende og vindtett, med avtagbart for. str ca small/medium. Hjelm AGV str small. Sko med diverse beskyttelser, "vanntette", str 40/41 Utstyret har blitt brukt 2dager og fremstår som nytt. Selges pga null interesse for MC Selges hver for seg for kroner 150,- pr del Eller som Høstpakke ferdig prutet og hentet 250,- Samlet Nypris for alt var når det ble kjøpt over 3000,- Sender IKKE.
Bimmerfører Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Pris endret til 500,- for hele pakka.
Bimmerfører Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Litt utenfor sesongen, men uansett jeg bumper denne
Bimmerfører Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 Siste sjangs, prisen er nå endret til 150kr pr del eller 250,- samlet Men det forutsetter at det blir solgt snarest og for denne latterlig billige prisen orker jeg ikke bryderiet med å pakke det ned og sende det, derfor må det enten hentes eller gjøres avtale om å møtes for levering
Bimmerfører Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Ingen, I morgen mandag kjøres det ett stort lass med søppel på dynge, og er det ingen interess for dette utstyret her inne blir dette kastet
rekorden Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Gir deg lett 500,- hvis du har lyst å putte det oppi en norgespakke. Tror desverre det blir en stund til jeg skal over til de kantene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå