Mordal Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Som topic sier, er det noen som veit om dette blir bra / holdbart? Og hvilket forarbeide må i tilfelle gjøres? Evt. om noen vet hvor jeg kan få tak i et sett med shadowline lister til en E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Om du vil ha dette ba, og med tanke på de spørsmålene dine; så bør du få en som kan dette til å gjøe det Ingenting er mere komisk og latterlig, enn en BMW med hjemmelakkerte deler på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordal Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Haha, jeg vet Hadde en gammel E30 for mange år siden som jeg "tryllet" fram shadowline på.. Så bra ut i 2 dager, til det begynte å flakke av Så det skal gjøres skikkelig ja.. Det beste hadde jo vært å fått tak i shadowline lister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 kjøpte Shadowline lister til E39 fra Bilia på fornebu. kostet ikke mere en 3000,- for alle rundt sidevinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå