bmw black jet Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 har m5 e39 01 mod seter i bilen og sjåførstolen flytter seg ingen vei. ikke frem ikke tilbake ikke rygg nakke eller lårstøtte men luftpumpa fungerer som vanlig. har sjekket at det kommer strøm frem til sete og det gjør det, jeg får heller ikke ut setet siden det str i posisjon som dekker alle muttere. takker for alle gode tips og mulige løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aigin Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 Alltid dette først: 1: Det første du må sjekke er sikringene.. 2: Er dem hele, så må du kontrollere om de har spenning også. 3: Er det ok, så må du finne ut om det kanskje bare har hoppet av en kontakt under sete (er ofte det skjer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 skal sjekke kontaktne idag. sjkket sikringer og spenning igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 lurer på om det er modulen til setet jeg. er det noen som har gode råd til hvordan jeg kan finne ut dette. setet står i en ordentlig kinkig posisjon jeg kommer ikke til noen av mutterene og får ikke sjekket ledningene ordentlig under setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 noen som har en modul til førerstol i m5 seter 2001 mod som jeg kunne kjøpt eller evn lånt for og sjekke at det er denne? er modulen for og bevege setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå