Gjest Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Driver å tar av girkassen av min m20b25 motor, har løsnet alle skruene rundt inkl girstanga. Får girkassen litt ifra motor men så virker det som den henger igjen i noe, får den ikke lengre ut. Noe jeg har glemt å løsnet? Kommer ikke lengre ut enn det her.
Uvdøling Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 jeg vet ikke, men du må ikke ha den i et spesielt gir?
Gjest Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Jeg vet ikke, første gangen jeg er av med girkasse. Noen som kan bekrefte dette med at den skal stå i et bestemt gir?
Joachim_M5 Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Nei, spiller ingen rolle om den står i gir eller ikke. Har du tatt av den lille skruen på høyre side som holder fast blekkplata som ligger mellom motor og girkasse. Den er skrudd ifra "blokksida" og inn i girkassa. Er bare en liten 6mm med 10mm hode.
hao Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Joachim_M5 skrev: Nei, spiller ingen rolle om den står i gir eller ikke. Har du tatt av den lille skruen på høyre side som holder fast blekkplata som ligger mellom motor og girkasse.Den er skrudd ifra "blokksida" og inn i girkassa. Er bare en liten 6mm med 10mm hode. +1 Her er kødden. Oppdaga den selv etter mye faenskap
///ben Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jepp Jepp! Ganske sikkert det er denne, glemmer den like jævelig være gang, selvom jeg vet godt at den er der
bmw cab Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Har du skrudd de helt oppe på toppen?Starteren sitter også helt oppi toppen der.Skal være to bolter med muttere på hver side.
hao Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Da er det nok bare å lirke litt. Den kan sette seg fast hvis du ikke tar den rett bakover. Lik stort glippe rundt hele kassen/motoren Ta av sylinder til clutchen også Regner med at du har tatt det løs i bakkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå