adrianqav91 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Hei, jeg kjøpte for et par dager siden en bmw316i som ble kjøpt i bergen og kjørt hjem til larvik. bilen virket i god stand da jeg kjørte den hjem og hadde ikke noe problemer med den, men nå når jeg har kommet hjem så blir bilen små varm av ingenting, den går ganske fort opp til halv der den egentlig skal være på varmemåleren, men når jeg åpner panseret lukter jeg at bilen er varm, jeg har snakket med en kammerat som bygger biler, og han mente at først og fremst var varmesensoren defekt, og det er nok sant, siden den kabelen eller hva det var har bryti igjennom beskyttelsen, og bare blitt teipet over av forrige eier. Men så er det også det at igår når kammeraten min så på bilen, så sjekka vi kjøleveska og den var akkurat der den skulle være, jeg kjørte bilen litt igår kveld, og parkerte på natta. Så idag morges når jeg sjekka kjøleveska var den helt tom. er det noen tips her til hva som kan være galt? jeg har ikke så mye greie på bil selv så hadde vært snilt om noen kunne hjelpet. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Radiatoren din eller radiatorslangene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianqav91 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Er dette dyrt å få fiksa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Nei du får jo lete opp hvor det lekker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianqav91 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Ja må nok kanskje det da, men er det farlig og kjøre med bilen til skolen imorgen og videre til et verksted der jeg får løfta bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Du trenger ikke løfte bilen, du må fylle på veske starte den. Åpne panseret å gass på spjeldet til den er varm, så kan du se om det lekker noe sted.. Du vet hva en radiator er eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianqav91 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Skal være helt ærlig, jeg har lite peiling på det tekniske på en bil, skulle ønske jeg kunne mer men jeg har lite med snøring. Men vet hva en radiator er ja:P så vidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå